pátek 12. ledna 2018

Jysk stoličky

Pokud vyžadujete tak zvanou dvojitou ochranu, potom pro vás povlak na spací pytel BIVVI Bag Snugpak bude skvělou volbou. Jedná se o velmi kvalitní . Multifunkční bivakovací vak pro dvě osoby. Ochrání vás před deštěm a sněžením.


Jysk stoličky

V bazaru Žďárák najdete aktuálních nabídek v kategoriích.

Vyberte si, co koupit. Vak je z voděodolného a zároveň prodyšného materiálu Powertex . U každého zboží si můžete zjistit i jeho dostupnost nebo třeba porovnat . Salewa STORM I New, Kategorie: Žďárské vaky. Další žďárák v reprezentaci. V pátek byl povolán do . STAN versus BIVAKOVACÍ VAK ( ŽĎÁRÁK ).

Jysk stoličky

Stan jsem si s sebou nikdy na žádné putování nebrala, a začínala jsem dost amatérsky, než jsem našla řešení,. Mohu z vlastní zkušenosti říci že toto je zatím nejlepší žďárák jaký jsem kdy mě. Koupil jsem ho loni na podzim a strávil v něm cca nocí v loňské zimě. Dlouho jsme hledali bivakovací vak (tzv. žďárák , bivak), který by byl ultralehký, skladný, nepromokavý a přitom velmi prodyšný. High Point Super Light Cover . Kompletní army a outdoorové vybavení.


Sázavou, Česká republika. Slouží k přespání v přírodě, kdy spací pytel vložíme do žďáráku a ten pak spacák chrání před deštěm a větrem, zvyšuje tepelný komfort a. Dobrej žďárák , za rozumnej peníz. HIGH POINT Dry Cover se stane vítaným a skvělým pomocníkem při Vašich výpravách za dobrodružstvím. Všetky informácie o produkte Bivakovacie vrecia Snugpak Žďárák Bivvi Bag, porovnanie cien z internetových obchodov, hodnotenie a recenzie Snugpak Žďárák. Membrána je 3vrstvý laminát stejně tak jako Gore-tex.


Jysk stoličky

Nepromokavý a paropropustný povlak na spací pytel zvaný taktéž jako ŽĎÁRÁK. Pytel má zipy z obou stran a pohodlně pojme karimatku, . Bivakovací pytel neboli žďárák chrání spacák před vlhkostí, zimou, špínou i deštěm při spaní v přírodě. Neboli samonosný rám na US žďárák , který jsem si vymyslel a vyrobil.

Vadilo mi totiž, že se mi vrchní kapuce neustále dotýká obličeje a ráno . E-Bivy od značky MSR je snadno přenosná pojistka pro jednodenní výlety, spaní pod širým nebem a výpravy mimo základní tábor E-Bivy je renovovaný nejlehčí . This is a private group. To join you must be a registered site member and request group . Archiv rubriky: Já, žďárák. Kvalitní Bivakovací vak ( žďárák ) MSR AC-Bivy Barva: zelená značky MSR. Jeden z nejlehčích bivakovacích vaků AC-Bivy od americké outdoorové značky MSR . Gore-Texu a má několik velmi zajímavých detailů. Jeho velkou výhodou je vzpěra nad.


Spal jsem v něm pouze noci v létě, takže je jako nový. Záruka je (kupovaný minulý rok na jaře). Osobní předání možné v . A navíc jak píše , když bude vlhké počasí (ne nutně deštivé) , .

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky